Powitanie


Witajcie na moim blogu !!!
Uczyłam się szycia od dzieciństwa - obserwując mamę przy maszynie i babcię dziergającą ręcznie. Najwyraźniej dryg do szycia odziedziczyłam, bo po wielu, wielu latach kiedy postanowiłam spróbować sama - dość dobrze mi to wychodzi i co najważniejsze bardzo cieszy.
Śmigła igła pokazuje jak rozwijam swoje umiejętności i co udaje mi się stworzyć. Zapraszam do zostawiania komentarzy, albo do kontaktu mailowego: chaleckaanna@gmail.com

niedziela, 10 lutego 2019

Wszystkie kolory świata - lalka dla UNICEFU

Z wielką ochotą przystąpiłam do projektu polegającego na uszyciu laleczki.

Celem projektu jest:

*   kształtowanie wśród dzieci i młodzieży postawy tolerancji i otwartości na inne kultury,

*   pokazanie, że pomaganie może być nie tylko pożyteczne, ale także przyjemne,
*   zebranie środków na ratowanie życia najbardziej potrzebujących dzieci.


Więcej na temat akcji TUTAJ

A oto moja bohaterka - Ukrainka.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienie opinii i komentarzy ;-)