Powitanie


Witajcie na moim blogu !!!
Uczyłam się szycia od dzieciństwa - obserwując mamę przy maszynie i babcię dziergającą ręcznie. Najwyraźniej dryg do szycia odziedziczyłam, bo po wielu, wielu latach kiedy postanowiłam spróbować sama - dość dobrze mi to wychodzi i co najważniejsze bardzo cieszy.
Śmigła igła pokazuje jak rozwijam swoje umiejętności i co udaje mi się stworzyć. Zapraszam do zostawiania komentarzy, albo do kontaktu mailowego: chaleckaanna@gmail.com

sobota, 7 grudnia 2013

A jak Amelka !

Amelka to jeszcze jedna sympatyczna królica jaką uszyłam. Po trudach i znojach udało mi się stworzyć prosty wykrój koszulki ;-). Próbne egzemplarze wzbogaciły garderobę Lilkowego Mariana. No i panienka jest w spódniczce  bez szelek-tylko z gumką w pasie. Do kogo trafi?

Poniżej zdjęcia wykroju. Materiał składam dwa razy na pół i wycinam coś na kształt odwróconej litery L. Zszywam rękaw i bok. Oczywiście zabezpieczam brzegi podszywając je najpierw. Na koniec wycinam otwór na głowę i obszywam go ręcznie. I gotowe!!!

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za pozostawienie opinii i komentarzy ;-)