Powitanie


Witajcie na moim blogu !!!
Uczyłam się szycia od dzieciństwa - obserwując mamę przy maszynie i babcię dziergającą ręcznie. Najwyraźniej dryg do szycia odziedziczyłam, bo po wielu, wielu latach kiedy postanowiłam spróbować sama - dość dobrze mi to wychodzi i co najważniejsze bardzo cieszy.
Śmigła igła pokazuje jak rozwijam swoje umiejętności i co udaje mi się stworzyć. Zapraszam do zostawiania komentarzy, albo do kontaktu mailowego: chaleckaanna@gmail.com

czwartek, 12 listopada 2020

Bombki na choinkę-tutorial część 1.

Zapraszamy wszystkich do wspólnej kreatywnej zabawy. Bombki to już nasza coroczna tradycja.Poniżej krok po kroku jak stworzyć bomkowe arcydzieło 😉.
1. Potrzebujemy: kuli styropianowej 10cm, ostrego noża, metalowego pilniczka, nożyczek, szpilek długich i krótkich, bawełnianych tkanin (2 rodzaje ze sobą spójne kolorystycznie i pasujące do siebie), tasiemek, koralików i piórek.
2. Wycinamy szablon, listek. Jeśli bombka ma 10cm średnicy to listek powinien mieć ok. 16cm w najdłuższym miejscu, a w najszerszym 9 cm.
3. Według szablonu wycinamy 4 części z materiałów, po dwa z każdego.
4. Ostrym nożem nacinany bombkę po obwodzie i na krzyż. Na głębokość 0,5-1cm.
5. Listki z materiału wciskamy za pomocą pilniczka w rowki na bombce. Można użyć cienkiej linijki, karty kredytowej albo plastikowego nożyka.Teraz kolej na ozdabianie. Zapraszamy na 2cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienie opinii i komentarzy ;-)